نماد سایت TOAMUZ

کارت بانکی ریولوت Revolut

این شرکت در جولای ۲۰۱۵ توسط نیکلای استورونسکی و ولاد یاتشنکو تاسیس شد. در حال حاضر یاتشنکو به عنوان مدیر ارشد فنی فعالیت می‌کند و دارای سابقه در فین‌تک‌های مختلفی است. او ۱۰ سال را برای ساخت سیستم‌های مالی برای بانک‌های درجه یک سرمایه‌گذاری کرده است مانند توسعه جاوا برای بانک سرمایه‌گذاری UBS و توسعه دهنده اپلیکیشن برای دویچه بانک.

استورونسکی ،بنیان گذار رولوت، در مصاحبه‌ای با فوربس گفته است: من در مورد این کسب‌و‌کار ۳ سال پیش فکر کرده بودم. من همیشه در حال سفر بودم و صدها پوند را در تبدیل ارزهای خارجی از دست می‌دادم که به نظر صحیح نمی‌آمد. به عنوان کسی با پیشینه مالی، به خوبی می‌دانستم که چه نرخ‌های تبدیلی را باید دریافت کنم. به عنوان یک راه‌حل تلاش کردم تا یک کارت چند ارزی پیدا کنم که گفته می شد امکانپذیر نیست. اما من مصمم بودم که این کار را انجام دهم!

 پول دلار یا یورو از ایران

متاسفانه ایران یکی از کشور هایی هست که مسئله جابجایی پول به اروپا یا کشور های دیگر بسیار سخت هست. برای آوردن پول به ایتالیا از ایران برای بار اول میتوان این کار را با پول کش ( نقد)  انجام داد. که بسیاری از افراد به دلیل نداشتن حساب بانکی در اروپا این کار را با آوردن پول نقد انجام می دهند.

حساب Revolut

 در ابتدای ورود به کشور ایتالیا بخاطر مسائل اقامتی ایتالیا و رزیدنسا ممکن است باز کردن حساب بانکی سخت باشد . چون بانکها اصولا مدارکی چون رزیدنسا و با پرمسو دی سوجورنو رو از شما می خواهند. طبق تجربه شخصی خودم حساب رولوت خیلی راحت فقط با داشتن شماره همراه و ویزا میشه باز کرد و چون ویزا کارت هست برای تبدیل پول نقد به موجودی کارت و یا خرید آنلاین و … میتواند خیلی مفید باشد . هرچند خودم واریزی مبالغ بالا رو پیشنهاد نمی کنم. 

از مزیت های این کارت تبدیل (چنج) لحظه ای دلار و یورو هست پس با توجه به نیاز میتوانید ارز های مختلف واریز با پرداخت و برداشت کنید . 

مزایای افتتاح حساب Revolut

  • ویزا کارت جهت خرید آنلاین و حضوری .
  • حواله سیستم بانکی رولوت به صورت رایگان می‌باشد.
  • سرعت انتقال وجه بالایی دارد و از آنجایی که انتقال وجه از طریق سوئیفت بانکی چندین روز به طول می‌انجامد، این یک مزیت محسوب می‌شود. چرا که انتقال وجه و تراکنش‌های مالی در ریولت نهایت در 60 ثانیه انجام می‌شود.
  • چند ارزی بودن سیستم مالی رولوت باعث شده است که بتوانید با یک کارت چندین حساب داشته و در حساب خود یورو ذخیره کنید.
  • قابلیت اتصال کارت بانکی رولوت به ویزاکارت و مستر کارت و سپس اتصال آن به پی پال و پایونیر وجود دارد.
  • سیستم کش بک که بعد از خرید از فروشگاه های خاص درصدی را به حساب شما برمی گرداند . 
  • خرید و فروش سهام و رمز ارز از داخل خود اپلیکیشن و سرمایه گذاری .

 

 افتتاح حساب رولوت

روی تصویر زیر کلیک کنید 

مدارک لازم جهت ثبت نام

تمام پروسه ثبت نام کاملا بصورت آنلاین هست و نیاز به حضور نداره . 

 

انتقال پول به حساب رولوت REVOLUT 

برای واریزی پول به حساب میتوانید از طریق Tabacchi  یا دستگاه های پرداخت به حساب کد IBAN خود در کارت ریولوت ( پس از افتتاح حساب این کد مختص به شما داده خواهد شد) انجام بدهید. یا میتوانید از دوستانتان که کارت ریولوت دارند درخواست کنید که مبلغ مورد نظ را برای شما واریز کنند. 

خروج از نسخه موبایل